99miranda

Alla inlägg under september 2012

Av Miranda - 18 september 2012 17:15

Mamma gav min nyss domma vantarna, hehe söta :) Orkade inte ta med vanlig kamera så tog på webcamtoy så det blev ganska dålig bild men skit i dee haha..Såå kasst väder det är ute helatiden :( !
 

Av Miranda - 18 september 2012 15:08

Heej, jag kom hem från skolan för ett tag sen, nästan alla tjejer i klassen tog spruta idag sånn där som tjejer ska ta för någon sjukdom.
Asså det var skönt att det var den sista som vi ska ta, iallafall på ett tag, för vet ju inte om vi ska ta sen när vi blir äldre.


Idag ska jag vara med min syrra och två andra som heter Alexander (alex) och Christoffer (coffe) det kommer säkert bli jätte roligt dom är 2 av mina bästa kompisar och vi har inte vart med varandra på skit länge så ja, det är vad jag ska göra idag och sen också göra läxa.... 
Hoppas att ni får en fortsatt bra dag eller hur man säger?!? Haha kram<3
 

  

Av Miranda - 16 september 2012 18:49

Tjenare!
Just nu sitter jag med hårfärg i håret hihi, jag ska färga det lite mörkare brun, får se sen hur det blir :)
Jag och min syrra köpte samma, och min mamma har också samma färg  HAHA!<3
Ni får bild sen på håret, imon är det skola också buuu... Haha ne men egentligen är det ju inte så tråkigt ändå förutom alla läxor då...<3
Men hoppas ni får en bra söndagskväll, så lägger jag upp bild sen när jag ska skölja ur det!

Av Miranda - 7 september 2012 18:08

Skiiit vad skönt att det äntligen är fredag, asså åååh så måste jag ändå göra läxa nu men sen ska jag bara ta det lungt o chilla ;)
Jag är så hiimla klumpig (eller är det min telefon?) jag tappade den påväg till skolan :( så nu är den på lagning
Först tappade Marlene sin (hon har en likadan) och sen tappade jag bara någon dag efter blää hur ska jag klara mig utan mobil nu då?
Jag har fått en lånetelefon där ifrån jag köpte min så jag kan ha den sålänge det är samsung men asså man kan inte göra något typ om man inte har minneskort till den så aa... Kan inte göra så mycket med den, men jaja sånt är livet ska dra nu och plugga lite mer tjaaråå<3
 

Av Miranda - 1 september 2012 21:23

Hemma lagad pizza nu då :* Sen lite godis o så från igår mumsigt<3
   
Ps bild från igår..<3

Presentation


Hej!
Jag heter Miranda och är en tjej på 13 sommrar, min blogg kommer bestå av mitt liv och lite annat. Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards