99miranda

Alla inlägg under augusti 2012

Av Miranda - 28 augusti 2012 19:00

Haha bombar med bilder nu menmen..

     

      
 

   

</3

Av Miranda - 26 augusti 2012 13:16

Asså ååh ja sitter här forever alone o lyssnar på musik, asså ja vill bli kär det va så längesen...
Få höra ens egna kille säga ''jag älskar dig'' få vara den nära och massor :/
ÅHHHH hahahah asså jag orkar inte vara singel mer det är inte roligt...
Jaja man får hoppas på att hitta den rätta någon gång..
Bye bye....

Av Miranda - 25 augusti 2012 13:55

Hejhej, asså ja vet inte vad det är med mig ja bloggar inte så mycket längre känner jag och det är ju tråkigt, men jag måste skärpa mig haha.
Min nya klass jag började i känns helt okej vi är 26 st i klassen tror jag 8 från min gamla skola, man känner ju inte alla än och det tar väl också ett tag innan man lär känna dom helt och så.
Just nu sitter jag och sjunger, asså jag älskar det verkligen ja gör det varje dag haha och så äter jag chips och bara chillar<3
Bilder från ullared kommer nedan, för va ju där hehe skulle leta efter kläder menmen det blev ba 1 tröja HHAHA! ;D<3


Godis ja köpte, haha som ja ätit upp :P
 


 


 


   

Av Miranda - 17 augusti 2012 18:25

Hej bloggen!
Igår började jag i en ny skola som är för 7-9 innan gick jag ju i skola för 0-6 så man byter sen när man gått ut till någon annan, det är alltid roligt för (mig iallafall) första dagarna i skolan på en ny skola, fast sen efter typ någon vecka eller månad så är et inte så kul längre för man börjar få massor av prov och läxa och sånt HAHA men så är det ju.
Iallafall jag slutar senare nu än vad jag gjorde innan och jag är oftast trött när jag kommer hem så jag vet inte om jag kommer blogga så mycket men bloggar när jag känner för det bara så ni vet.
Imon ska jag också till Ullared wiihoo haha hoppas att jag hittar något där, som jag säkert kommer göra:) 
Puss o kram ;*
   
 Gammal bild.

Av Miranda - 14 augusti 2012 19:41

Tja bloggen! Idag har jag vart på inskolningsmöte på Daltorp, jag ska ju börja där på torsdag :)
Sen när jag kom hem så hade jag sjuukt tråkigt typ hela dagen tills jag kom fram till att jag kan överaska Marlene.
HAHA jag gjorde en koja, bakade kladdkaka som ja är sämst på haha asså serriöst ja kan verkligen inte baka!
Sen gjorde jag saft till oss, när sen vi skulle äta så kände ja att den va helt degig o man mådde typ illa av den o drickan smakade typ inget för ja bombade med isbitar hahah!
Jaja man kan inte alltid lyckas med saker he-he.
Jag ville bara göra något för henne för jag älskar henne MEST! MEST! MEST!
Men jag ska dra nu och kaanske kolla på film eller något :) Chaa råå<3

Hahah asså omg det ser såå äckligt ut! Och de va det också :O, mobba inte täcket inte mitt tog ett från garderoben hahah!

        
Hahah efter bakandet så måste man såklart städa efter sig...

Av Miranda - 14 augusti 2012 10:28

Cha cha bloggen, jag tänkte bara fråga om ni kunde följa mig på instagram snälla det skulle vart skit snällt + jag följer tillbaka!
Jag heter 99miranda99 :)<3
Kraam!

Av Miranda - 12 augusti 2012 14:17

Hellu, just nu sitter jag och kollar på Topmodel med min syrra nice, nice!
Min pappa har åkt för ett tag sen för att hämta pizza mums, jag vet inte vad pizzan heter men det va någon som jag inte ätit så får se hur den smakar heelt enkelt.. Hahaha..

:**

Av Miranda - 10 augusti 2012 20:45

Nemen heej på dig/er, igår va jag på t-kväll med Malle och Jenna, hihi vi åkte taxi hem fast aa de är bara för min pappa kör på natten på helgerna fast ändå :)
Idaag så har jag vart med Jenna och Marlene vi skulle egentligen träffa en  men han kunde inte idag, o vi kunde inte heller för att aa vi skulle inte hinna och jenna skulle äta kräftor kl 18 så vi ska göra de någon annan dag!
Idag ska också Jenna sova hos oss hehe chill ju ;)<3
Har inte mycket mer o skriva om haha,ska dr nu hare bra!<3

Presentation


Hej!
Jag heter Miranda och är en tjej på 13 sommrar, min blogg kommer bestå av mitt liv och lite annat. Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards