99miranda

Alla inlägg under juli 2012

Av Miranda - 31 juli 2012 21:16

Sorry bloggen för att ja inte har bloggat på ett tag men mitt internet har vart cp, men iallafall i helgen så va min storasyster här och hennes man och barn.
Vi grillade och hade det trevligt  hahahah! :)
Idag så åkte jag till knalle med Marlene och Jenna men jag köpte inte så mycket bara godis och så hehe.
När vi kom hem så hämtade Jenna saker för hon ska sova över här!
Vi kommer att ha jätte roligt hoppas jag, vi köpte med oss chips och dricka<3



Av Miranda - 26 juli 2012 00:15

Tjenare, tjenare ;)
Idag eller aa igår blir det ju så badade jag Wihoo haha första gången detta året, stolt!
Sen när vi kom hem så la jag ansiktsmask på Marlene och målade naglarna på henne he-he, ja jag pysslade om henne lite hahah!
Vi lyssnade också på luugn musik och bara chillade!
Sen efter ett tag så märkte vi att vi glömt skölja ur ansiktsmasken så det va jättestelt och gick typ inte bort ;D, men vi fick bort det tillslut.
Just nu sitter vi och kollar på film, och ska sova om en stund för vår mamma ska väcka oss tidigt sa hon haha, bara för att vi ska sola och bada imorgon med!
Jag tog inte så många foton men imorgon tar jag ''kanske'' fler.
Mamma gjorde pastasallad som vi ska ta med imorgon så vi är där iallafall några timmar:)
Vi kom iväg ganska sent idag..
Senare än jag trodde faktiskt, men som sagt det är för jag har en tvillingsyrra som heter Marlene som alltid är så hiimla seg/sömntuta.
Men lite bilder kommer nu iallafall!
Natti<3
  
Fin utsikt!
 
Skönt att svalka sig med lite läsk<3
   
Hahaha ibland får man bara lust att göra något.. ;D

Av Miranda - 25 juli 2012 14:15

Hejhej!
Just nu sitter jag med Marlene och lyssnar på musik!
Om en stund ska jag,marlene och min mamma till stranden:)
Då blire soola och aa kanske bada haha.
Har inte badat någon gång i sjön eller havet denna sommaren, bara i pool så får se om jag badar.
Lägger kanske upp foton senare!





Av Miranda - 23 juli 2012 20:28

Hej, igår shoppade jag och Marlene lite så det kommer bilder nedan.
Just nu gör jag inte så mycket, ska sätta på musik som vanligt:)
Imon ska jag till min storasyster Ann-sofie och fira henne, fast hon fyller egentligen år på onsdag!
Det kommer bli roligt för då får jag träffa hennes små barn Ellen och Vilmer också! :)<3
Vet inte vad jag ska ha för kläder på mig än,men det kommer nog bild imon vad det blir..
Kram!


 


 


 


  

Alla tröjorna köpte jag på Gina!
Mascaran köpte jag på Lindex, och det andra på H&M :) Jag har använt den där svampen (om ni undrar)

Av Miranda - 21 juli 2012 20:42


 


 


 


 


Av Miranda - 20 juli 2012 22:28

Hej igen!
Nyss kom jag och Marlene hem från maxi för vi skulle köpa chips!
Snart eller om en stund ska vi sätta på någon film och bara chilla.
Detta blev ett kort inlägg men hahhaa vad ska man göra...
Jag bloggar mer senare eller imon istället!
Kram:)
                              Min och Marlenes chipspåsar :)
      
         
    

Av Miranda - 20 juli 2012 18:52

Hej!
Tänkte bara skriva att jag har skaffat bloglovin, så följ mig gärna!:)
Jag bloggar säkert senare och så, för just nu ska jag nog fixa bloggen lite.
Kram kram<3

Av Miranda - 20 juli 2012 15:53

Hejsan!
Idag händer det inte så mycket..
Jag är med min syrra Marlene och chillar, mest framför datorn.. He-he..
Imon tror jag att jag och hon drar till stan, eller knalleland men det är inte helt säkert än...
Hahaha men det är iallafall  över 50% säkert!
Nu väntar jag o Marlene tills bullarna är klara, som mamma håller på att göra!
Ikväll ska nog jag och Marlene sätta på någon film och mysa kanske köpa lite godis och så! :)


Min outfit idag :)

 

.....

 

Kärlek kommer kärlek går... Om du förstår ;)<3

 


    

Presentation


Hej!
Jag heter Miranda och är en tjej på 13 sommrar, min blogg kommer bestå av mitt liv och lite annat. Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards